Treceți la conținutul principal

Iti scriu astazi, inainte sa te cunosc, sa stiu cine esti, si in special, inainte sa ma fi indragostit de tine.
Acum, simt o dorinta imensa de a cunoaste si a petrece tot timpul impreuna, sa stau alaturi de tine si sa te privesc in tacere, multumindu-i oricui va fi nevoie ca ne-a incrucisat drumurile si le-a mentinut unite pana in clipa in care unul dintre noi va disparea. 
Dar motivul pentru care acest Wagner din trecut iti scrie tie, iubirea mea din viitor (sunt convins ca si acel Wagner de care esti indragostita ti-ar scrie aceleasi lucruri), are legatura cu eliberarea presiunilor ce imi apasa pieptul si ma impiedica sa merg mai departe increzator si plin de energie.
Trebuie sa-ti spun ca nu voi avea regrete, sau cel putin asa incerc, chiar daca imi va fi foarte greu sa nu percep intarzierea cu care te-am intalnit ca un regret. Un regret ca nu am apucat sa petrecem si mai mult timp impreuna, sa te tin de mana in timp ce adormi, sa-ti sterg lacrimile, de bucurie, dar si de tristete, cu degetele in timp ce te tin strans in brate si-ti spun la epuizare ca totul va fi bine, regret ca nu am putut fi alaturi de tine in toti acesti ani, sa te ajut la greu, poate si bine, ca nu te-am putut urmari cum evoluezi si te deschizi ca o floare.
Sa iti dau posibilitatea de a ma cunoaste inainte de a deveni o fiinta ce a vazut suferinta din jurul sau si a devenit mai rezervata, matura, trista, sa ma cunosti ca fiind acel vesnic bufon ce se chinuia sa aduca zambete si rasete pe chipurile oamenilor pe care-I intalnea (chiar daca viata nu-mi era pusa in pericol), sa ma auzi vorbind prea mult pentru nu permite celorlalti sa ma cunoasca, si tacand din acelasi motiv. Sa ma observi cautandu-te pe tine, dar mai important asteptandu-te, stiind ca vei aparea si nu voi fi nevoit sa ma multumesc cu mai putin.
Chiar daca nu te cunosc, stiu ca am facut alegerea corecta (exceptand-o pe sora ta), ca cei doi copiii ai nostrii (cat de frumos poate suna “ai nostrii”), ce se joaca pe covorul pufos din sufragerie, isi vor vedea mama varsand o lacrima, iar tu, fiinta ce mi-a completat golul din viata, ma vei imbratisa cand voi reveni acasa si imi vei spune: “Te iubesc!”, iar eu voi intelege.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gheisa

    Consider ca gheisele sunt minunate. Imi place foarte mult imbracamintea lor, machiajul si miscarile pline de gratie. Sunt niste femei uimitoare si cred ca sunt, de asemenea, extrem de puternice si inteligente. Nu stiu multe despre ele, dar ma fascineaza, imi trezesc interesul si imi place sa le admir.     Am citit in carti despre ele si pe internet, tot pe acolo am vazut si imagini si intotdeauna se spune despre abilitatea lor de a se misca fara a face zgomot, intr-un mod elegant. De fapt, asta cred ca este o caracteristica a japonezilor in general, dar nu stiu, cand se spune asta despre o gheisa paraca are un impact mai mare.     In continuare voi scrie cateva informatii gasite pe Internet despre gheise. De fapt voi da copy paste.     De secole, gheisele japoneze au fascinat atat barbatii, cat si femeile, prin frumusetea lor neobisnuita si mereu invaluita in mister. Ne-am dorit dintotdeauna sa stim cum reusesc gheisele sa exercite un magnetism atat de puternic a

Ce este o gheisa?

Gheisa  este o hostess care intretine clientii prin prezentarea diverselor arte. “Gei” inseamna arta sau interpretare, iar “sha” are sensul de oameni din Japonia. Gheisele   nu sunt hostesse sau prostituate obisnuite. Ele sunt instruite un timp indelungat pentru a deveni gheise, iar prin urmarea a numeroase cursuri isi imbunatatesc abilitatile. In zilele noastre sunt gheise care invata utilizarea calculatoarelor sau isi exerseaza engleza pentru a servi clientii vorbitori de limba engleza. De asemenea munca unei gheise s-a extins, incluzand modelling sau tururi internationale. Insa, aceste detalii sunt stiute de catre majoritatea dintre noi, asa ca pentru a continua sa va surprindem, am pregatit 10 lucruri pe care nu le stiati despre o gheisa. 1. Un lucru pe care al trebui sa-l stiti este ca primele  gheise  au fost, de fapt, niste barbati. Da! Este adevarat! Gheisele masculine erau cunoscute sub numele de Honko si dansau pentru clienti in baruri, restaurante si i

vise spulberate

  Nu pot sa cred cum a trecut timpul si eu sunt inca aici. Sunt aproape acelasi om, dar fara vise. Stii? ma simt de parca m-as fi stins dintr-o data. Cine ar fi crezut? eu care excludeam esecul din orice plan, din orice vis; eu care emanam optimism mai mult decat orice; odata, nu demult, stiu ca aveam ambitie si incredere ca pot ajunge oriunde numai sa vreau asta. Acum nu stiu sincer daca am devenit pesimista sau pur si simplu m-am trezit; ar fii trist sa realizez acum ca doar m-am amagit si ca de fapt realitatea e alta. In momentele astea nu pot sa-mi dau seama de nimic; sunt aiurea. Stii cat de gol e un om fara vise? Esti trist fara vise, esti gol. Da' pana la urma care e faza cu visele astea? ranesc atunci cand nu se implinesc? si cate vise se implinesc? sau cate nu ? Am in cap un haos de idei pe care habar n-am in ce ordine sa le asez, si ar fii atatea de zis... Chestia e ca eu acum n-am absolut nimic din ce mi-as dori; si stii ce ma-ntristeaza? ca nici nu stiu d