Treceți la conținutul principal

cum sa iubesti un inger...........



Capitolul 11
Lucifer P.O.V.


-Lucius...
Soapta ei m-a calcat pe nervi. De ce Lucius? Oare o sa ma strige vreodata pe mine cand e in perciol? De ce am impresia ca nu? OK, sunt un nemernic, sadic, nebun, narcisist, ipocrit, arogant Si lista poate continua. Dar fata asta chiar mi-a picat cu tronc. Firar, chiar am ajuns in halul asta, sa tin la o persoana. Nu, asta e imposibil. si am sa mi-o dovedesc mie insumi! Da! Tu, fetito vii cu mien, in iad. Si o sa iti petreci eternitatea servindu-ma.
-Frumoasa floare, prostita de cuvintele unui inger tembel, vino cu mine. Ma poti avea din cap pina in picioare numai pentru tine. Haide, paraseste-ti pamantul infect si alatura-te mie...
Am vrut sa o ating si sa o ridic de jos. Dar si-a ridicat mana tremuranda si mi-a prins incheietura. A reusit sa se ridice in capul oaselor in ciuda fumului gros si toxic din camera. Ochii ii scanteiau puternic si aveau o nuanat ciudata, nici verde, nici caprui. Era inconjurata de o aura ciudata, de culoare verzuie, luminoasa.
- Mai bine mor, deca sa vin cu tine! a urlat aceasta.
Pentru prima data in viata mea am simtit tema. De fapt era mai mult de atat, era chiar groaza. Eram speriat pana in maduva oaselor. Dar, am mai simtit asta o data. Da, imi amintesc sentimentul, vag. Amintirile mele sunt incetosate. M-am ridicat in picioare si Jasmine dupa mine. Inca  imi strangea mana. Am simtit durerea cum lua nastere din stransoarea sa, ca mai apoi sa vad picaturi de sange curgand. Erau ale mele. Sangele uman miroase altfel. Era ametita si se clatina pe picioare. Eram sigur ca va lesina.
Da, chiar asa s-a intamplat. Am prins-o. sa fie asta sansa mea sa scap de una din cele mai mari legende? Mi-am concentrat toata forta in palma. Flacari negre mi-au inconjurat bratul. Inca de cand eram inger aveam o afinitate pentru foc, dar acum e mult mai puternica.
-Tu nu esti asa...
Cum adica nu sunt asa? Ce vrea sa spuna? M-am uitat din nou la chipul ei. Nu pot! Nu pot sa o ucid. Am lasat-o jos si am deschis geamurile larg. Se va aerisi si nu va pati nimic. Am aruncat inca o privire spre chipul ei. M-am aplecat ai i-am atins usor buzele cu ale mele. Aveau un gust dulce si..Sange? Cum naiba? M-am indepartat rapid. Nu am facut nimic sa o ranesc.
Mi-am atins gura cu un deget. Era sangele meu... Dar cum? Un gand trecator mi-a captat atentia. sa fie de la blestem? Dar...Dar eu...Eu numai sunt inger. Nu ar trebui sa ma afecteze.
-Ba esti.
-Nu...Nu sunt.
Mi-am desfacut aripile si am sarit pe geam. Nu stiam unde trebuia sa ma duc. De fapt nici nu stiam daca aveam sa ma duc undeva. Zburam deasupra orasului galagios. Era in miezul zilei. Aveam nevoie de intuneric. sa ma intorc in iad nu voiam. M-am indreptat spre padure. Da, acolo aveam sa gasesc ceva liniste. Am prins vitea. O viteza nebuneasca. Era de-a dreptul dureros . Aerul mai avea putin si imi sfasia fata. Dar am ajuns la marginea padurii.
Am aterizat in tufe. Cand eram foarte aproape de sol, nu m-am mai controlat si am ajuns sa ma prabusesc in niste maracini. Mi-au strapuns piele. Hainele imi erau distruse. Am pasit clatinandu-ma printre copaci.
Ce e asta? Ce mi se intampla? O durere de cap m-a lovit din senin. Am inceput sa vad in ceata. M-am sprijinit de un copac. Poate o fi de la rani. Am pierdut ceva sange. Dar ceata s-a transformat intr-un intuneric profund si am cazut.
Cand m-am trezit ma aflam in padure, dar era diferita de cea in care lesinasem. Nu ma mai durea nimic. Dintre copaci a iesit un tip. Abia se mai tinea pe picioare si era ranit. Eram....Eram eu. si eram om.
Din aceiasi parte din care am venit..eu, a aparut inca un barbat. Era batran, cu parul alb, desfacut si cel mai important avea in mana un arc cu sageti. Eu stateam lipit de un copac sangerand. A indreptat arcul spre mine si a tras. In acel moment si eu cel de langa copac si eu cel viu cred am inchis ochii. Cand i-am deschis din nou eram in padurea in care am cazut.
Aceea a fost moartea mea...Dar de ce imi amintesc de ea abia acum? Sunt mii de ani in care nu am stiut nimic si acum toate acele amintiri m-au lovit. Durerea de cap trecuse, acum eram injunghiat de mii de ganduri ascunse atata timp. Dar barbatul acela imi amintea de cineva..Dar oare de cine?
-Nu...
Am pronuntat cuvintele fara sa gandesc. Aceea a fost singura reactie care am putut-o scoate la ivealt. Amadeus...El...El m-a ucis...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gheisa

    Consider ca gheisele sunt minunate. Imi place foarte mult imbracamintea lor, machiajul si miscarile pline de gratie. Sunt niste femei uimitoare si cred ca sunt, de asemenea, extrem de puternice si inteligente. Nu stiu multe despre ele, dar ma fascineaza, imi trezesc interesul si imi place sa le admir.     Am citit in carti despre ele si pe internet, tot pe acolo am vazut si imagini si intotdeauna se spune despre abilitatea lor de a se misca fara a face zgomot, intr-un mod elegant. De fapt, asta cred ca este o caracteristica a japonezilor in general, dar nu stiu, cand se spune asta despre o gheisa paraca are un impact mai mare.     In continuare voi scrie cateva informatii gasite pe Internet despre gheise. De fapt voi da copy paste.     De secole, gheisele japoneze au fascinat atat barbatii, cat si femeile, prin frumusetea lor neobisnuita si mereu invaluita in mister. Ne-am dorit dintotdeauna sa stim cum reusesc gheisele sa exercite un magnetism atat de puternic a

Ce este o gheisa?

Gheisa  este o hostess care intretine clientii prin prezentarea diverselor arte. “Gei” inseamna arta sau interpretare, iar “sha” are sensul de oameni din Japonia. Gheisele   nu sunt hostesse sau prostituate obisnuite. Ele sunt instruite un timp indelungat pentru a deveni gheise, iar prin urmarea a numeroase cursuri isi imbunatatesc abilitatile. In zilele noastre sunt gheise care invata utilizarea calculatoarelor sau isi exerseaza engleza pentru a servi clientii vorbitori de limba engleza. De asemenea munca unei gheise s-a extins, incluzand modelling sau tururi internationale. Insa, aceste detalii sunt stiute de catre majoritatea dintre noi, asa ca pentru a continua sa va surprindem, am pregatit 10 lucruri pe care nu le stiati despre o gheisa. 1. Un lucru pe care al trebui sa-l stiti este ca primele  gheise  au fost, de fapt, niste barbati. Da! Este adevarat! Gheisele masculine erau cunoscute sub numele de Honko si dansau pentru clienti in baruri, restaurante si i

vise spulberate

  Nu pot sa cred cum a trecut timpul si eu sunt inca aici. Sunt aproape acelasi om, dar fara vise. Stii? ma simt de parca m-as fi stins dintr-o data. Cine ar fi crezut? eu care excludeam esecul din orice plan, din orice vis; eu care emanam optimism mai mult decat orice; odata, nu demult, stiu ca aveam ambitie si incredere ca pot ajunge oriunde numai sa vreau asta. Acum nu stiu sincer daca am devenit pesimista sau pur si simplu m-am trezit; ar fii trist sa realizez acum ca doar m-am amagit si ca de fapt realitatea e alta. In momentele astea nu pot sa-mi dau seama de nimic; sunt aiurea. Stii cat de gol e un om fara vise? Esti trist fara vise, esti gol. Da' pana la urma care e faza cu visele astea? ranesc atunci cand nu se implinesc? si cate vise se implinesc? sau cate nu ? Am in cap un haos de idei pe care habar n-am in ce ordine sa le asez, si ar fii atatea de zis... Chestia e ca eu acum n-am absolut nimic din ce mi-as dori; si stii ce ma-ntristeaza? ca nici nu stiu d