Treceți la conținutul principal

cum sa iubesti un inger ..........

Capitolul 10
Lucifer P.O.V


Dulcele gust al terorii. Ah, cat de dor mi-a fost de el! Dar acum, am ocazia sa il savurez din nou. Da, fiinta inferioara, urla, tipa! Oricum nu te aude nimeni, haide, da tot ce poti. Tot ce faci este sa ma distezi pe mine mai tare!
- Asta e iadul meu, nenorocitule! De ce nu vrei sa intelegi? Aici eu conduc! am urlat in timp ce am infipt briceagul in palma sa.
Un nou urlet indurerat mi-a mangaiat auzul. Demential! Haide, muritorule, mai tipa o data, pentru mine... Am adaugat in timp ce ii taiam degetele. Asa...Ce frumos.

Jasmine P.O.V.

Sunetele nu au nici un rost acum, cred. Nimeni si nimic nu a mai reusit sa ma trezeasca. Adancita intr-un somn sec, fara vise, tot ceea ce ma inconjoara pare a fi negru. Dar se pare ca ceva este destul de puternic sa ma scoata din intunecimea ce imi odihnea trupul si mintea. Am deschis ochii incet, cat de incet puteam. M-am ridicat la fel de lent si riscam sa adorm din nou, dar un miros urat m-a facut sa ma trezesc de-a binelea. Putoarea parea sa vina dinspre bucatarie. Mi-am tarat picioarele lenesa.
Duhoarea reusea sa imi intoarca stomacul pe dos. Parca era o mortaciune sau vreun cadavru. In fine, dupa ce scap de sursa voi aerisi bine si va disparea. In bucatarie mirosul era aproape insuportabil. Am aruncat cate o privire in stanga si in dreapta, dar nimic deosebit nu mi-a atras atentia. Asta pana nu m-am uitat in jos, sa vad balta de sange de pe podea. Mi s-a pus un nod in gat, fiindca acel sange trebuia sa vina de undeva. Si da, venea de la corpul lui Mougly, care era spanzurat de lustra, injughiat.
Stiam sigur ca e mort, dar reuseam sa pastrez un sentiment care ma indemna sa cred ca inca traieste. Am luat un scaun si un cutit. M-am urcat pe scaun, cu picioarele inca tremurande si am reusit sa tai sfoara care il sustinea.
Corpul s-a prabusit in balta de sange, iar cativa stropi au ajuns pe mine. Am sarit de pe scaun, aproape impiedicandu-ma si m-am dus sa ii verific pulsul. Dar cand mi-am lipit urechea de pieptul sau, nu am putut auzi nimic. Era rece si fara viata si se afla in bucataria mea. Mi-am amintit toate clipele petrecute impreuna cu el. Da, a fost un nesimtit, un porc si un egoist. M-a jucat pe degete si m-a folosit, dar totusi... Nu merita sa moara! Nu in acest mod! Lacrimi grele mi se scurgeau pe fata in memoria lui. Nu aveam curajul sa deschid ochii si sa ii vad chipul palid.
In timp ce imi varsam durerea, am simtit o hartie in buzunarul camasii sale. M-am oprit din bocit sa vad ce este. Era impaturita de vai de mama ei. Mi-a starnit curiozitatea, asa ca am deschis-o sa vad ce scrie...


" Te iubesc...Te vreau...Sunt nebun dupa tine si totusi...Te urasc...Te dispertuiesc...Si vreau sa te omor.

P.S. Nu-ti fa griji pentru el, o data ce a murit va fi ca si cand nu ar fi existat vreodata."

Cuvintele acelea au fost ca o lovitura. Va fi ca si cum nu ar fi existat...Adica nimeni nu isi va aminti de el, numai eu si Lucifer, poate si Lucius. Nu se poate! Nimeni nu il va plange? Nimeni nu se va ruga pentru sufletul lui? Nici macar un criminal nu merita asa ceva, iar el, el era un simplu student cu capul sec! De ce? Astfel de lucruri chiar se intampla? Sper sa fie doar un cosmar....
Clipele in care mi-am luat ochii de la el, corpul lui Mougly incepea sa se dezintegreze. Se transforma intr-un fum negru si gros. In cateva momente toata locuinta mea era plina de acea ceata, iar eu simteam ca ma sufoc. Deja nu mai vedeam lucrurile clar, iar respiratul era o actiunea imposibila. Am cazut pe podea cu ochii intredeschisi. Oare o sa mor si eu? Asa?
Dar totusi in acea ceata am putut distinge un corp care se indrepta spre mine. Avea aripi...
- Lucius...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gheisa

    Consider ca gheisele sunt minunate. Imi place foarte mult imbracamintea lor, machiajul si miscarile pline de gratie. Sunt niste femei uimitoare si cred ca sunt, de asemenea, extrem de puternice si inteligente. Nu stiu multe despre ele, dar ma fascineaza, imi trezesc interesul si imi place sa le admir.     Am citit in carti despre ele si pe internet, tot pe acolo am vazut si imagini si intotdeauna se spune despre abilitatea lor de a se misca fara a face zgomot, intr-un mod elegant. De fapt, asta cred ca este o caracteristica a japonezilor in general, dar nu stiu, cand se spune asta despre o gheisa paraca are un impact mai mare.     In continuare voi scrie cateva informatii gasite pe Internet despre gheise. De fapt voi da copy paste.     De secole, gheisele japoneze au fascinat atat barbatii, cat si femeile, prin frumusetea lor neobisnuita si mereu invaluita in mister. Ne-am dorit dintotdeauna sa stim cum reusesc gheisele sa exercite un magnetism atat de puternic a

Ce este o gheisa?

Gheisa  este o hostess care intretine clientii prin prezentarea diverselor arte. “Gei” inseamna arta sau interpretare, iar “sha” are sensul de oameni din Japonia. Gheisele   nu sunt hostesse sau prostituate obisnuite. Ele sunt instruite un timp indelungat pentru a deveni gheise, iar prin urmarea a numeroase cursuri isi imbunatatesc abilitatile. In zilele noastre sunt gheise care invata utilizarea calculatoarelor sau isi exerseaza engleza pentru a servi clientii vorbitori de limba engleza. De asemenea munca unei gheise s-a extins, incluzand modelling sau tururi internationale. Insa, aceste detalii sunt stiute de catre majoritatea dintre noi, asa ca pentru a continua sa va surprindem, am pregatit 10 lucruri pe care nu le stiati despre o gheisa. 1. Un lucru pe care al trebui sa-l stiti este ca primele  gheise  au fost, de fapt, niste barbati. Da! Este adevarat! Gheisele masculine erau cunoscute sub numele de Honko si dansau pentru clienti in baruri, restaurante si i

vise spulberate

  Nu pot sa cred cum a trecut timpul si eu sunt inca aici. Sunt aproape acelasi om, dar fara vise. Stii? ma simt de parca m-as fi stins dintr-o data. Cine ar fi crezut? eu care excludeam esecul din orice plan, din orice vis; eu care emanam optimism mai mult decat orice; odata, nu demult, stiu ca aveam ambitie si incredere ca pot ajunge oriunde numai sa vreau asta. Acum nu stiu sincer daca am devenit pesimista sau pur si simplu m-am trezit; ar fii trist sa realizez acum ca doar m-am amagit si ca de fapt realitatea e alta. In momentele astea nu pot sa-mi dau seama de nimic; sunt aiurea. Stii cat de gol e un om fara vise? Esti trist fara vise, esti gol. Da' pana la urma care e faza cu visele astea? ranesc atunci cand nu se implinesc? si cate vise se implinesc? sau cate nu ? Am in cap un haos de idei pe care habar n-am in ce ordine sa le asez, si ar fii atatea de zis... Chestia e ca eu acum n-am absolut nimic din ce mi-as dori; si stii ce ma-ntristeaza? ca nici nu stiu d